søndag 8. mars 2009

To Fortapte Menn kommer med ny DVD.


Litt reklame for jobb kolegaer kan vel ikke skade selv om det ikke er båt fiske.

To fortapte menn, som gutta kaller seg, består av Øystein Enger (28) og Aslak Christensen (46). Begge fra Gjøvik. De møtte hverandre for 3 år siden, og har vært fiskekompiser siden. Foruten fluefiske, er hovedinteressen for begge musikk. Hvordan de i tillegg fikk øynene opp for film har et enkelt svar.
- For et år siden fikk jeg tak i et filmkamera. Da var det gjort når Aslak fikk samme interessen. De to fortapte menn ble skapt, forteller Øystein Enger til Fluefiske.net. De har laget musikk, skrevet tekster, redigert og filmet alt selv.
- Jeg tror filmen får et ganske egenartet preg, siden vi er amatører, fortsetter Øystein Enger.
Godord om den særegne stilen er allerede høstet.
- Dette er noe av det kuleste jeg har sett fra amatører noensinne! Jeg gleder meg virkelig til å se mer fra gutta, sier mannen bak Tørrfluelandet-filmene, Lars Nilssen.

Se den nye traileren ET LITE STYKKE NORGE på You Tube.



SE TRAILEREN FRA DEN FØRSTE FILMEN DEL 1:



DEL 2:

Ingen kommentarer: